02-15-2016, 03:00 AM
(02-15-2016, 02:12 AM)rojya4123 Wrote: 2/14 AM2時頃(JP)から急にminionへの接続ができなくなりもし、C++Redistributionの問題なら、もう一度マイクロソフトから一回ダウンロードしてみたら? 2010と2013のバージョンが必要だと思います。
再度インストールしようとしたらサイトもリニューアルされており
DLしたものをインストール中に
Installing Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable Package
Installing Microsoft Visual C++ 2015 Redistributable Package
というウィンドが表示され OK しかボタンが無いので押しました。
しかし、そのごmmominionを起動しようとするとPCがフリーズに近い状態になってしまいます。(マウスが動くのみのでブラウジングなど他のことが一切できない)
2台のPCで試したのですが同じような症状です。
アドバイス等頂ければ幸いです。
よろしくお願いします。
Translation:
Quote:2/14 around 2am (JST), Minion wasn't able to attach.
I reinstalled the app with a new download from the website.
During the install, I got a message saying:
Installing Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable Package
Installing Microsoft Visual C++ 2015 Redistributable Package
There was no other button aside from OK, so I pushed it.
Then, after that, when I tried to start the minion app, my computer froze (I was able to move my mouse, but everything else stopped)
I tried it on a second PC, but the result was the same.
Hoping to get some advice, thanks!
rojya4123さん、今はWikiを通訳中ですが、たぶん間違っている部分あるから、ごめんね ^^;
とりあえずインストールガイドをここで貼り付けます!
Code:1. Have the latest updates for Windows installed.
最新のウインドウズ更新を持っているか確認してください。
2. Uninstall any kind of graphic enhancing or overlay software. Examples are MSI Afterburner, AMD gaming evolved, SweetFX, EVGA Precision, Mumble overlay, Raptr Software, Razor Software, Bandicam, Guildworks , Fraps or similar.
グラフィックス改造ソフト、またはオーバーレソフトを全部削除してください。 例:MSI Afterburner, AMD Gaming Evolved, SweetFX, EVGA Precision, Mumble Overlay, Raptr Software, Razor Software, Bandicam, Guildworks, など。
3. Windows 7 users: Install Microsoft Security Essentials - Antivirus & Firewall
ウインドウズ7:Microsoft Security Essentials - Antivirus & Firewallをインストールしてください。
4. Windows 8 and Windows 10 users: Only have the default Microsoft Defender - Antivirus & Firewall installed.
ウインドウズ8&10:デフォルトのマイクロソフトディフェンダーのみ、他のヴィラス対策ソフトを利用できません。
5. You don't have to disable your Defender Antivirus on Windows 8 and Windows 10 or Microsoft Security Essentials on Windows 7.
ウインドウズ8&10にディフェンダーまたはウインドウズ7のセキュリティエッセンシャルズを無効にする必要はありません。
6. Restart your computer once after MinionApp was installed.
MinionAppがインストールが終わると、パソコンを再起動してください。
Important Information
大切のお知らせです
Your Windows Account needs to be an Administrator account
ウインドウズアッカウントはアドミニストレータに設定してください
Windows 7 has the Defender Antivirus by default installed, this does not work with Minion. Install Microsoft Security Essentials from 3 lines above!
ウインドウズ7はディフェンダーが付いていますが、Minionと一緒に使うことをできません。上の3番のMicrosoft Security Essentialsを利用ください
If you have any other Antivirus/Firewall installed, UNINSTALL IT and install the correct one mentioned just 3 lines above. Restart your computer once afterwards.
もし、他のヴィラス対策ソフトがあるなら、消して、上の3番のソフトをりようしてください。インストールが終わった後で、一回再起動してください。
“But I disabled my 3rd party Antivirus” - Disabled is not disabled. They have several background services still running which can cause problems running our minion products.
「もうヴィラス対策ソフトを無効にしたんですけど。。。」無効は無効ではありません。ヴィラス対策ソフトは様々の裏に動いているサービスあり、Minionに問題になる可能性高いです。
If you still insist on using your 3rd Party Antivirus, you may try to white-list your Minion Product or something similar, maybe it works for a while, but it can stop working at any future point due to updates.
どうしても自分のヴィラス対策ソフトを利用したいなら、安全リストに入力にしてみてください。Minionに問題を直す可能性ありますけど、未来の更新にまた問題になる可能性高いから、ご注意ください。
Always run the Game in windowed mode and not in full-screen.
ゲームはいつもウインドウモードに利用してください
DO NOT install the Minionapp or a minion product on your desktop or any other windows related folder.
ウインドウズフォルダー、デスクトップにインストールしないでください。
DO NOT set MinionApp.exe or the Game-exe to run in any kind of “Compatibilty Mode”
MinionApp.exeには互換モードを利用できません。
DO NOT WASTE OUR LIMITED TIME BECAUSE YOU INSISTED ON KEEPING YOUR 3rd PARTY ANTIVIRUS AND THE BOT DOESN'T WORK / CRASHES / NO UI SHOWING UP. THANK YOU.
もし、自分のヴィラス対策ソフトをどうしても利用すれば、我々はサポートをできませんので、ご注意ください。
Run the DirectX 9 version of the Game, Minion doesn't support DX11
ゲームでDX9のバージョンを利用してください。MinionはDX11の互換性がありません。
Run the x86 version of the Game, the x64 version does not work with Minion
げーむでx86のバージョンを利用してください。Minionはx64の互換性がありません。
Windows 10: If the bot is not attaching to your Game (and the game does NOT crash), you can try to use MinionApp's “Compatibility Mode”. (Find it in the upper right corner in MinionApp→ Settings → Attach Method: Compatibilty Mode)
Windows 10:もし、Minionはゲームと組んでない場合には、MinionAppの互換モードを利用してください。 (MinionAppの右上、MinionApp→ Settings → Attach Method: Compatibilty Mode)
Download & Installation
All our Products / Bots are started through a central Software, the MinionApp.
製品またボットは全部MinionAppのアプリから起動しています。
1. Download MinionApp_Installer
MinionAppのインストーラーをダウンロードして。
2. Run the MinionApp_Installer.exe.
MinionApp_Installer.exeを起動して。
3. Make sure to allow the installation of everything the MinionApp installer wants to install. (.NET, DXRuntime, C++ redist 2010 & 2013).
MinionAppのインストールされたい物を全部許して。 (.NET, DXRunetime, C++ Redis 2010 & 2013)
4. Start the MinionApp.exe from c:\minionapp\ or through the MinionApp Icon on your Desktop.
MinionApp.exeのデスクトップに載っているアイコンから、スタート
5. Read MinionApp Instructions.
MinionAppの説明書を読んで